Jag överlevde julen

Kolla kolla! I'm back!
10 dagar av toral tystnad från min sida. Hur har ni överlevt?
Som om min lilla fjuttblogg får er att ta er igenom varje dag, pfft knappast.
Ni har väl gottat er i julmat, öppnat paket, beundrat detta vackra vinterlandskap och njutit av ledigheten.
Det har jag i alla fall.
Därav bloggbristen.
De senaste dagarna har jag dock jobbat, men imorgon är sista dagen så sedan ska jag (äntligen) gå runt i pyjamas och bara mysa. 
 
Det kanske bara är så för mig, men alltid när jag är upptagen med annat eller inte har möjligheten, så kommer en massa roliga idéer upp om vad jag istället skulle kunna göra. 
Men när jag väl har den där tiden så är det helt tomt.
Då är mitt huvud lika torrt på idéer som en öken.
Är inte det typiskt?
Så nu har jag börjat med att skriva långa, långa listor i min mobil när jag väl kommer på nåt, så att jag har de där idéerna när jag väl har tiden. 
Wiieee, vilket genombrott.
Borde få nobelpris.
 
Här får, ni stackars törstande bloggläsare, lite bilder från min jul.
Lite brusigt på vissa, men när det är dåligt ljus, finns det inte så mycket mer att göra än att dra upp ISO. 
Det blir ändå en rätt mysig stämning i bilden då.
 
 
Allmänt | |
#1 - - Lina:

varför Stalkar du mig när jag spelar hayday😐

Svar: För att det är kul
Emelie Karlström

Upp